Statsforvalteren peker også på at kravet om å besvare 90 prosent av henvendelser fra publikum innen 10 sekunder, ikke blir overholdt i lange perioder.
Statsforvalteren peker også på at kravet om å besvare 90 prosent av henvendelser fra publikum innen 10 sekunder, ikke blir overholdt i lange perioder.

Tilsynsrapport: Det tar for lang tid å få svar fra nødnummer 113 i Oslo

Publisert

Abonner på VårtOslo.
Tegn deg her og få tilgang til alle artikler på VårtOslo.

Som abonnent får du tilgang til stort, smått og nytt om det som skjer i nærmiljøet ditt.
Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

NB: Vi bytter abonnementsløsning i disse dager. Om du er abonnent og ikke får tilgang på avisa, logg deg inn med brukernavnet ditt og legg inn nytt passord.

Prøv oss i en måned
for kr 1,-

Fornyes automatisk til 130,- per måned. Avslutt når som helst via min side eller kundeservice.

Kjøp

Powered by Labrador CMS