En mistenkt er pågrepet etter voldhendelsen natt til lørdag, opplyser politiet.
Foto: Haitham Alfalah / Wikimedia Common
To personer slått ned på Grønland – én til legevakt
Politiet rykket ut til en voldshendelse på Grønland natt til lørdag.
To personer ble slått ned, og én av dem ble sendt til legevakt for sjekk.
Politiet fikk melding om hendelsen klokken 03.30, opplyste operasjonsleder Roy Langengen.
Mistenkt pågrepet
Da nødetatene ankom stedet, var én person slått bevisstløs, men vedkommende kom til bevissthet igjen og ble undersøkt av ambulanse på stedet.
Senere opplyste politiet at totalt to personer er blitt utsatt for vold. Den ene er kjørt til legevakt for videre oppfølging.
En mistenkt person ble raskt lokalisert i nærheten av hendelsen og er pågrepet. Politiet oppretter sak.