Politiet brukte pepperspray mot mann på Frogner

34-åringen skal ha vært voldelig mot politipatruljen.

Publisert

Mannen (34) ble natt til søndag pågrepet etter en voldshendelse på Frogner i Oslo.

Politiet meldte om hendelsen klokken 01.53, og opplyste at patruljen observerte mannen i et slagsmål før han skal ha utøvd vold mot politiet.

Det ble brukt pepperspray for å få kontroll på vedkommende før han ble kjørt i arresten.

Ifølge politiet er mannen bosatt i Oslo.

Powered by Labrador CMS