Forbipasserende reagerer på at regnbuefontenen står på ved Nationaltheatret T-banestasjon.
VårtOslo spør bymiljøetaten om hva som skjer.
Presseansvarlig Monica T. Olsen svarer oss.
– Fontenen er fikset
– Fontenen ved Nationaltheatret har vært under
rehabilitering, etter at det har vært lekkasjer og varmekabelen gikk i stykker.
– Nå er fontenen satt i drift igjen, det er bare noen
småting som gjenstår som må tas til våren. Ulikt de fleste andre fontener i
byen er dette en fontene som kan stå på også på vinteren, sier Olsen.