Person påkjørt av varebil på Veitvet til sykehus med bruddskader
Fører av varebilen fikk førerkortet beslaglagt.
Politiet rykket fredag ettermiddag ut til Veitvet T-banestasjon, der en person hadde blitt påkjørt av en varebil.
Alvorlighetsgraden var uklar, men personen var tilsnakkende og ble undersøkt av helsepersonell på stedet, skrev operasjonsleder Tor Grøttum i politiloggen etter hendelsen.
– Tilskadekomne er kjørt til sykehus med bruddskader. Veibanen er ryddet. Politiet oppretter sak og det blir førerkortbeslag, oppdaterte Grøttum om.
Det er ikke mistanke om ruspåvirket kjøring.