Førerkortbeslag etter at fotgjenger ble påkjørt på Sandaker
– Politiet har tatt beslag i førerkort, ifølge oppdragsleder.
– Nødetatene er på stedet i Grefsenveien i forbindelse med at en fotgjenger har blitt påkjørt av en bil, opplyste oppdragsleder Martine Sanden Tørdal i Oslo politidistrikt i politiloggen like før klokken 12.00 tirsdag.
– Fotgjengeren fremstår ikke alvorlig skadd, fortsatte hun og la videre til:
– Politiet har per nå ikke informasjon om alder og kjønn på de involverte partene.
Fotgjengeren ble undersøkt for mulig brudd i en arm og kjørt legevakt, ifølge politiet, som oppretter sak.
– Politiet har tatt beslag i førerkort, kunne oppdragslederen informere om.