Førerkortbeslag etter at fotgjenger ble påkjørt på Sandaker

– Politiet har tatt beslag i førerkort, ifølge oppdragsleder.

Publisert

– Nødetatene er på stedet i Grefsenveien i forbindelse med at en fotgjenger har blitt påkjørt av en bil, opplyste oppdragsleder Martine Sanden Tørdal i Oslo politidistrikt i politiloggen like før klokken 12.00 tirsdag.

– Fotgjengeren fremstår ikke alvorlig skadd, fortsatte hun og la videre til:

– Politiet har per nå ikke informasjon om alder og kjønn på de involverte partene.

Fotgjengeren ble undersøkt for mulig brudd i en arm og kjørt legevakt, ifølge politiet, som oppretter sak. 

– Politiet har tatt beslag i førerkort, kunne oppdragslederen informere om.

Powered by Labrador CMS