Forrige uke var det lange køer da Sølvguttene holdt OBOS-konserter i Oslo domkirke. Denne helgen blir det trolig pågang ved Stortorvet igjen når kosmetikk-kjeden Kicks forventer kø ved Glasmagasinet.

Venter lange køer ved Stortorvet

– Stort engasjement i sosiale medier.

Publisert

– Tidligere versjoner har skapt lange køer, med over 600 besøkende per dag. Vi forventer like stor pågang denne runden, forteller arrangøren.

Fire timer i kø

I vår skapte Kicks køer med pop-up i Bjørvika og i sommer på Aker brygge med konseptet Kicks kafé. Da var det henholdsvis matcha og softis i kombinasjon med gratis sminkeprodukter som trakk til seg folk.

Skal det være en lipgloss i softisen? Det fikk i alle fall de som ventet tålmodig på Aker brygge i sommer.

– Konseptet har skapt stort engasjement i sosiale medier, spesielt på TikTok, ifølge arrangøren.

Et kjapt søk på den sosiale plattformen viser et ungt engasjement rundt konseptet – en TikTok-bruker delte at hun stilte seg i kø intet mindre enn fire timer før pop-up-kaféen åpnet i Bjørvika. Videoen har fått over 100.000 visninger.

Her, i Operagata, ventet den som sto først i køen i fire timer for å sikre seg gratisprodukter samt noe å drikke og spise da det var Kicks kafé der i mars.

Nå arrangeres Kicks kafé for tredje gang i Oslo, nærmere bestemt i tilknytning til Kicks sin flaggskipbutikk på Glasmagasinet.

Kicks har i løpet av året lagt beslag på mer av lokalene på bakkeplan på Glasmagasinet. Kosmetikk-kjedens flaggskipbutikk i Norge holder nå til ikke bare til venstre for inngangen på bildet, som før, men også til høyre for inngangen, der Bellas Hus tidligere lå.
Kicks har i løpet av året lagt beslag på mer av lokalene på bakkeplan på Glasmagasinet. Kosmetikk-kjedens flaggskipbutikk i Norge holder nå til ikke bare til venstre for inngangen på bildet, som før, men også til høyre for inngangen, der Bellas Hus tidligere lå.

Utvidet butikken

Kosmetikk-kjeden utvidet tidligere i år sin tilstedeværelse på det tradisjonsrike kjøpesenteret da de tok over Bellas Hus sine tidligere flater på bakkeplan med vinduene vendt mot Stortorvet, etter at nevnte interiørkonsept valgte å konsentrere sin virksomhet på CC Vest.

Kicks pusset opp et større lokale i sommer og utvidet deretter flaggskipbutikken på Glasmagasinet.

– Valg av sted avhenger alltid av temaet vi jobber med, og til jul føltes Glasmagasinet som det perfekte miljøet. Det er en av våre mest inspirerende butikker og en populær julegavedestinasjon for alle skjønnhetselskere. Vi hadde også tilgang til et område som passet konseptet vårt veldig godt, forklarer Grete Roer, markedssjef i Kicks Norge, til VårtOslo.

Denne gangen er det gratis te, kaker og leppeprodukter det lokkes med til de 300 første besøkende på lørdag og de 100 første på søndag, i tillegg til konkurranser og aktiviteter. Det er kun disse to dagene «kaféen» holder åpen.

Powered by Labrador CMS